παλιες διαφημισεις φαγητων
παλιες διαφημισεις φαγητων
Με νεανική φρεσκάδα απαλλαγμένη από αφορισμούς, παρέες φίλων, φοιτητές, που ξεκίνησαν για διακοπές στα ελληνικά νησιά, πήραν την αρνητική εμπειρία που βίωσαν ως προς ένα κομμάτι τουριστικών υπηρεσιών και τη μετέτρεψαν σε επιχειρηματικές ιδέες και έπειτα σε επιχειρήσεις, που ήδη άνοιξαν φτερά και ταξιδεύουν εκτός ελληνικών συνόρων.
ολα τα καλα στο lidl
παλιες διαφημισεις φαγητων
Δύο τέτοιες ομάδες νέων παιδιών που συνέστησαν νεοφυείς επιχειρήσεις (start-ups), ξεκινώντας απλά... για να κάνουν το κέφι τους, ήταν ανάμεσα στις 100, που ταξίδεψαν σήμερα από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με ειδικό δρομολόγιο τρένου, μαζί με τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκο Παππά και τον υφυπουργό Λευτέρη Κρέτσο, προκειμένου να συστηθούν και να παρουσιάσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες στους επισκέπτες της 83ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, στο θεματικό πάρκο «Ψηφιακή Ελλάδα».
«Ferryhopper: Από νησί σε νησί χωρίς ταλαιπωρία»
«Το ταξίδι με πλοίο αποτελεί μια από τις πιο διασκεδαστικές φάσεις των διακοπών, μόνο που η οργάνωσή του δεν είναι! Τόσο εμείς όσο και οι φίλοι μας έχουμε χαθεί τελείως αντικρίζοντας τους χάρτες των δρομολογίων των ακτοπλοϊκών γραμμών, προσπαθώντας να βγάλουμε άκρη, ψάχνοντας πώς μπορούμε να πάμε από το ένα νησί στο άλλο, χωρίς να νιώθουμε ότι λύνουμε Sudoku». Έτσι συστήνεται στο επιβατικό κοινό η start-up Ferryhopper.
«Την αρχική ιδέα είχαν τρία αγόρια - ο Χρήστος, ο Παναγιώτης και ο Βασίλης, δύο ηλεκτρολόγοι και ένας φυσικός που είχαν γνωριστεί στο CERN - και απλά θέλανε να πάνε από νησί σε νησί και ήταν πολύ δύσκολο να βρούνε πλοία που να εξυπηρετούν. Κάπως έτσι αποφάσισαν να φτιάξουν μία διαδικτυακή πλατφόρμα που μπορεί κανείς να κλείσει τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, αλλά με πολύ έξυπνο τρόπο», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ το μέλος της Ferryhopper, Βάσια Αξαρλή, εξηγώντας ότι καινοτομία της start-up είναι ότι «συνδέουμε νησιά που δεν συνδέονται απευθείας μεταξύ τους, που σημαίνει ότι αν για παράδειγμα θέλει κάποιος να πάει από τη Φολέγανδρο στην Αμοργό και το ψάξει σε οποιαδήποτε άλλη μηχανή αναζήτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων θα του εμφανίσει ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο δρομολόγιο, ενώ εμείς θα εμφανίσουμε ότι δεν υπάρχει απευθείας διαθέσιμο δρομολόγιο, αλλά θα δώσουμε προτάσεις σύμφωνα με τον αλγόριθμό μας για ενδιάμεσους προορισμούς».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου