Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

οι μεγαλυτερες εισπρακτικες ταινιες

οι μεγαλυτερες εισπρακτικες ταινιες

Στο 113 σελίδων πόρισμα, οι βουλευτές της πλειοψηφίας κάνουν λόγο για «τυπικό δείγμα της διασπάθισης του δημοσίου χρήματος και της επιβάρυνσης του δημοσίου συμφέροντος, ακόμη και στην περίοδο της οικονομικής επιτήρησης της χώρας» και υποστηρίζουν ότι υπάρχουν «σοβαρές υπόνοιες μεθόδευσης και συμπαιγνίας με αποτέλεσμα το δημόσιο να βρεθεί ζημιωμένο».

Ειδικότερα, αναφέρουν πως «χρήζει περαιτέρω έρευνας ο τρόπος κοστολόγησης της διαγνωστικής αρθροπάθειας. Ιδίως χρειάζεται να εξειδικευθούν οι ευθύνες των επικεφαλής των εισηγητικών οργάνων, του εκδώσαντος την υπουργική απόφαση τότε υπουργού Υγείας κ. Βορίδη για την εισαγωγή της κατάφωρα εσφαλμένης ρύθμισης, παρά την αντίθεση δύο διευθύνσεων του Υπουργείου σχετικά με το αποζημιούμενο ποσόν, του κ. Μάριου Σαλμά για τις ενέργειες επιχειρηματικής εκμετάλλευσης μιας καταφανώς λαθεμένης και επιζήμιας για το δημόσιο συμφέρον κοστολόγησης, καθώς και κάθε τρίτου αναγκαίως συμπράξαντος».

Ζητείται ακόμη, το άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών των εταιρειών που έκανα τις αρθροσκοπησεις και επιστροφή στο κράτος δια της διαδικαστικής οδού των χρημάτων που ξοδεύτηκαν.

Σε ότι αφορά στον πρώην υπουργό Υγείας Μάκη Βορίδη οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρουν πως «ο κ. Βορίδης ελέγχεται πρωτίστως για τον πλημμελή έως ανύπαρκτο έλεγχο της απόφασης του ΚΕΣΥ, την παράκαμψη και αγνόηση των αντιρρήσεων που του εξέφρασαν οι Διευθύνσεις του Υπουργείου Υγείας, την εν γένει έλλειψη διάθεσης περαιτέρω διερεύνησης του θέματος ώστε να προστατευθούν το δημόσιο σύστημα υγείας και τα δημόσια οικονομικά, καθώς και η άγνοια ή υποβάθμιση κρίσιμων θεμάτων, όπως της διαφοράς των ιατρικών πράξεων από τα ΚΕΝ».

Για τον Μάριο Σαλμά, ο οποίος την επίμαχη περίοδο δεν ήταν υπουργός και δεν υπάρχει υπογραφή του στην συγκεκριμένη υπόθεση, η πλειοψηφία στο πόρισμά της του καταλογίζει αντιδεοντολογική συμπεριφορά. Κάνει ακόμη για βάσιμες υποψίες ενεργούς εμπλοκής του στην όλη διαδικασία κοστολόγησης της διαγνωστικής αρθροσκόπησης. «Ο κ. Σαλμάς, αν και δεν ασκούσε δημόσια εξουσία κατά την επίμαχη περίοδο, ελέγχεται για μια προφανώς αντιδεοντολογική συμπεριφορά με σκοπό την προώθηση της μεθόδου της διαγνωστικής αρθροσκόπησης, ενώ η εν γένει δράση του φανερώνει όχι μόνο αδιαφορία για το γεγονός ότι εκμεταλλεύθηκε με σκοπό το οικονομικό όφελος μια καταφανώς υπερκοστολογημένη ιατρική πράξη, κάνοντας μάλιστα κατάχρηση στην εφαρμογή της, αλλά γεννά και βάσιμες υποψίες ενεργούς εμπλοκής του στην όλη διαδικασία κοστολόγησης της διαγνωστικής αρθροσκόπησης, εκμεταλλευόμενος κυρίως την κοινή κομματική ιδιότητα με τους επικεφαλής των γνωμοδοτικών φορέων (ΚΕΣΥ, ΙΣΑ κλπ) , τη πολύχρονη βουλευτική του ιδιότητα, αλλά και την προγενέστερη παρουσία του ως Αναπληρωτής Υπουργός στο Υπουργείο Υγείας. Εν κατακλείδι και προεχόντως σημειώνεται η τεράστια ηθική απαξία της συμπεριφοράς του τέως υπουργού κ. Μάριου Σαλμά και σημειώνεται ότι με παρόμοιες πράξεις και παραλείψεις που σκοπό έχουν την προσπόριση αθέμιτου ή, πάντως, μη δικαιολογημένου οικονομικού οφέλους υποβαθμίζεται έως καταρρακώσεως το κύρος που οφείλει να διαθέτει ένα μέλος του ελληνικού Κοινοβουλίου», αναφέρουν.

Στο πόρισμα του ΣΥΡΙΖΑ που δίνεται σήμερα στη δημοσιότητα, αναφέρονται και ο πρώην πρόεδρος του ΚΕΣΥ και πρώην βουλευτής της ΝΔ Παναγιώτης Σκανδαλάκης και ο πρώην Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ Δημήτρης Κοντός. Επιρρίπτονται επίσης, ευθύνες στον πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Γιώργο Πατούλη, χωρίς ωστόσο, να τον κατονομάζουν στα συμπεράσματα του πορίσματος.

Σε ότι αφορά στον πρώην Πρόεδρο του ΚΕΣΥ Παναγιώτη Σκανδαλάκη, αναφέρουν πως «η εξέταση της υπόθεσης δημιουργεί ισχυρότατη εντύπωση ενός κρίσιμου ρόλου του όχι μόνο στη διαμόρφωση ενός σαθρού και σκόπιμα ασαφούς σκεπτικού που δημιούργησε μια επιστημονικά ανυπόστατη σύγχυση μεταξύ διαγνωστικής και επεμβατικής αρθροσκόπησης και, δι’ αυτού, στην κατάφωρη υπερκοστολόγηση της πράξης, αλλά και στην διατήρηση αυτών των στρεβλώσεων ως τη λήξη της θητείας του». Για τον κ. Κοντό αναφέρουν πως «ελέγχεται πρωτίστως για τη σύναψη σύμβασης με ένα ιατρείο («Αρθροσκόπηση-Υπερηχοτομογραφία») το οποίο δεν ενέπιπτε στις νόμιμες προδιαγραφές των «ιδιωτικών διαγνωστικών εργαστηρίων», αγνοώντας επιπροσθέτως όχι μόνο τις αντιρρήσεις του ίδιου του Οργανισμού στον οποίο προΐστατο, αλλά και την εν γένει αλληλογραφία των υπηρεσιών που ήδη έθετε εν αμφιβόλω της αποζημίωση μιας ιατρικής πράξης βάσει ΚΕΝ».

«Ο ρόλος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ) στην υπόθεση της διαγνωστικής αρθροσκόπησης σχετίζεται κυρίως με τη δικαιοδοσία του, μεταξύ άλλων, να αδειοδοτεί τη λειτουργία και συστέγαση ιατρείων και να εγκρίνει το καταστατικό (και τη μετατροπή αυτού) των εγγεγραμμένων ως ιατρικών εταιρειών», είναι η αναφορά που γίνεται αναφορικά με τον κ. Πατούλη.

Στο πόρισμα του ΣΥΡΙΖΑ γίνεται λόγος «σαθρό περιεχόμενο της απόφασης κοστολόγησης και για συνοδευτικές διαδικαστικές παρατυπίες στην αδειοδότηση του ιατρικού φορέα όπου διενεργούνταν οι εξετάσεις και στη σύμβασή του με τον ΕΟΠΥΥ», σημειώνοντας πως κατά την άποψη της πλειοψηφίας αυτά δημιουργούν σοβαρές υπόνοιες μεθόδευσης και συμπαιγνίας με αποτέλεσμα το δημοσιο να βρεθεί ζημιωμένο. «Ενώ υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΠΥΥ διατυπώνουν εγγράφως σειρά ερωτημάτων, ενστάσεων ή και αντίθετων γνωμών στην επιχειρούμενη αποζημίωση της διαγνωστικής αρθροσκόπησης με 1.500€, η ηγεσία των ανωτέρω φορέων, καθώς και του ΚΕΣΥ, με κορυφαίο τον τότε Υπουργό κ. Βορίδη που επέμεινε αγνοώντας τις αντιρρήσεις και προβαίνοντας σε σειρά παραλείψεων και παρατυπιών προσδιόρισαν το κόστος της εν λόγω μεθόδου στο αστρονομικό αυτό ύψος», αναφέρουν.

Καταλήγουν δε, ότι η συγκεκριμένη υπόθεση αποτελεί ένα τυπικό δείγμα διασπάθισης χρήματος η οποία συνετέλεσε μαζί με άλλες στην δημιουργία εκρηκτικών ελλειμμάτων σε πολλούς τομείς της εθνικής οικονομίας και οδήγησαν την Ελλάδα στην υπερχρέωση της.


μελέτη περίπτωσης διαταραχές προσκόλλησης

οι μεγαλυτερες εισπρακτικες ταινιες

Ολόκληρο το πόρισμα




οι μεγαλυτερες εισπρακτικες ταινιες
ηχομπαρα με ραδιοφωνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου